【後續更新】TVB怒爆客户後作解話 稱「行業一致公認的計量效益標準」

1 min read

無線電視有限公司(TVB)的官方Linkedin帳戶突然出現另類廣告,以「匪夷所思」為題,控訴客戶的媒體購買決定不合理,指他們寧願選擇價格較高的電視台落廣告也不選擇TVB。事件與網路上引起極大迴響,不少網民紛紛討論協助TVB解惑,分析潛在廣告客戶不肯於其電視台落廣告的原因。

隨後TVB發出聲明回應事件,指出該帖文並不存在攻擊之說,強調無意針對任何人,隨後亦指出討論和增加推廣「收視點成本」,是有利電視和廣告業健康發展,最後表示他們致力求進步,加快發展步伐,迎合市場需求。

TVB在其Linkedin戶口帖文,內容如下:

❓ 點解 (ViuTV 嘅廣告位) 𝗖𝗣𝗥𝗣 貴到咁都仲要買?
❓ 點解(TVB) 𝗥𝗮𝘁𝗶𝗻𝗴𝘀咁高(大家)都睇唔到?
❓ 點解Marketers唔要高𝗥𝗢𝗜?
❓ 唔通你(Marketer)真係唔使同老闆交代?

等我試下代答啦!

❓ 點解 (ViuTV 嘅廣告位) 𝗖𝗣𝗥𝗣 貴到咁都仲要買?

好簡單,因為TVB觀眾群,唔係客戶想要Target 嘅audience,no offence。優勝劣敗,從來都係商業社會運作方式,輪到你就輸唔起?

既然知人哋貴,又有人肯買,姐係客戶覺得值啦,你仲未醒?咁嘅問題,其實喺度間接承認對家做得比你好,又幾大方喎。

❓ 點解(TVB) 𝗥𝗮𝘁𝗶𝗻𝗴𝘀咁高(大家)都睇唔到?

睇到,冇睇開TVB 都知《下流上車族》多人睇,點敢唔知呀🤣?但,Marketer 決定喺咩Media落廣告,除咗睇收視亦會睇網上討論熱度同媒體報導數目,喺呢方面,唔見得TVB優勝好多喎。

❓ 點解Marketers唔要高𝗥𝗢𝗜?

收視高低同Return On Investment並無直接關係,你大台收視高,但睇節目嘅可能係一班擁有高尚節儉美德,絕不亂花錢嘅師奶阿伯;反觀ViuTV 觀眾雖可能較少,卻係一班搵到又肯花錢嘅高質潛在客群,加上肯為撐偶像而買嘢嘅鏡粉,Marketer 要有ROI ,當然知點揀!

情況就好似雜誌,有八卦雜誌如東周、明週,亦有行高端形象嘅Tatler 、號外,論銷量前者當然較好,但有錢品牌還是選擇在後者落廣告,為嘅,當然係ROI❗️

❓ 唔通你(Marketer)真係唔使同老闆交代?

正正就係要同老細交代,先至唔敢落TVB 。講到尾,收視再高,有生意先至最重要;Marketer 唔係傻,喺低收視嘅ViuTV 落廣告,竟然都返到數,喺ViuTV absolute廣告費平過TVB 之下,喺前者落廣告,其實更抵!

TVB Post 原Link: https://www.linkedin.com/posts/tvb_tvb-jade-drama-activity-6988790510651932672-FDAw

TVB聲明:

電視廣播(00511.HK)表示,就近日其市場及營業部於網絡發表的專業評論而引起關注一事,有關言論並不存在攻擊之說,原文表達CPRP(收視點成本)為一項具重要性科學量度方程式,希望引起市場關注,突出CPRP的重要性。 TVB認為,作為行業一致公認的計量效益標準,討論和增加推廣CPRP絕對是有利電視和廣告業健康發展,亦符合廣告客戶的最大利益。事件無意針對任何人、亦不存在攻擊廣告業界之說。公司致力求進步,加快發展步伐,迎合市場需求。