【約會打卡好去處 】北角20,000呎室內滾軸溜冰場 VS 觀塘滾軸溜冰場80年代風!

1 min read

位於北角的Bun’s 2020佔地20,000呎,是全港首個室內最大的滾軸溜冰場,對於零基礎新手嘅小編,經歷咗兩個小時,真係損手爛腳,最後連職員都忍唔住過嚟教我,太感動!所以大家唔識唔使驚,咁靚嘅地方去打下卡都好,旁邊仲有個打卡位,又可以食嘢唞吓又可以打下卡!呢度無論三五知己定情侶們都適合嚟嘅地方!

影像 影像

約會打卡好去處 – 《 訓練場區 》

北角Bun’s 2020向當年著名的室內滾軸溜冰場沙田賓仕致敬,佔地接近20,000呎,以80年代風設計,令人聯想起以前一邊聽歌,一邊手拉著手踩Rollar的日子,加上五顏六色的閃燈,氣氛非常好。小編建議盡早預約,千祈唔好Walk in,每日都Full booking,太誇張了!場地負責人想讓更多人知道Roller也可以有不同的玩法!場地有鞋款可供借用,即使不懂得踩Roller也可跟朋友打卡,絕對是放假約會打卡好去處!

Bun’s2020地址:北角柯達大廈一座7樓

營業時間 :  buns2022.hk

影像Disco 懷舊打卡位,以80年代復古懷舊風設計,主打曾風靡一時的雙排滾軸溜冰體驗,同時提供小班教學,可以學習到基本的溜冰技巧,邊歎冷氣邊踩roller,絕對是夏天出街好去處之一!場內不定時有DJ駐場,亦設多個特色打卡位!

談起滾軸溜冰,想起的都是久違經典「拉龍」的畫面,不過潮流興復古,主打懷舊復古風,有銀色Disco波波、七彩繽紛的射燈及燈泡裝飾,不時更會有駐場DJ打碟,十足十80年代的「的士高」!不過小編當日就冇見到「拉龍」的畫面!

不過小編覺得兩間都好出色,各有各好,打卡真係一流,希望大家放假可以去放鬆下玩下啦!

注意 : 活動場地位於觀塘牛頭角客人成功下單後憑證將顯示活動地址